tel: (+40) 0728 189 159 | email: iulian@yau.ro
Cart 0

cum lucram?

1. Modalitatea de lucru in cazul EVENIMENTELOR                

Evenimentele fie private, fie corporate sunt unice si personale. Din acest motiv insistăm sa purtam o discutie fata in fata cu beneficiarii | protagonistii evenimentului.

Daca se doreste o cotatie pe baza unor elemente din portofoliul existent, atunci aceasta se poate realiza si prin intermediul email-ului. Ne spuneti data evenimentului, detalii despre acesta, numarul de item-uri dorit  si va putem da un raspuns relativ rapid 1-3 zile lucratoare.

Daca se doreste realizarea unui concept personalizat | unicat atunci recomandam o discutie fata in fata la sediul YaU. Eventual, prin intermediul SKYPE, pentru cei care nu locuiesc in tara.

In cazul evenimentelor private, putem avea o discutie preliminara in care ne cunoastem, ne spuneti ce anume va doriti si ce asteptari aveti de la noi, iar noi va detaliem modul nostru de lucru. 

Pentru a va face o idee despre preturi si a va ajuta in alegerea unui buget puteti vizualiza site-ul nostru www.yau.ro

Creionam un concept de eveniment personalizat DOAR in momentul in care stiti destul de bine ce tip de servicii ne solicitati si cand aveti un buget detaliat, pe care sunteti confortabili sa il alocati pentru evenimentul dumneavoastra.

Pe baza acestor informatii noi vom face 2 propuneri de concepte.

La momentul schitarii conceptelor se achita un avans de 10-20% din bugetul alocat. Daca decideti sa nu continuati atunci acest avans este nereturnabil. Daca, alegeti una din propuneri atunci avansul este considerat ca o prima transa din bugetul agreat!

2. Modalitatea de lucru in cazul BUCHETELOR | ARANJAMENTELOR FLORALE

Nu toate tipurile de flori, de materiale vegetale sunt disponibile in orice perioada a anului. Totodata florile care sunt in extrasezon sunt destul de scumpe si de o calitate inferioara. Din acest motiv recomandam sa optati pentru aranjamente cu flori din sezonul respectiv.

Comenzile de ultim moment se onoreaza in functie de disponibilitatea florilor. De preferat comenzile trebuie plasate cu cel putin 4-5 zile inainte de data dorita (florile vin in proportie de 80% de la bursele de flori din Olanda).

Achizitiile de flori le facem de la importatorii engross de flori din Romania. In cazul acestora, fara o comanda prealabila (cele 4-5 zile), anumite categorii de flori NU sunt disponibile, iar stocurile si gama cromatica sunt limitate.

Acceptam comenzi “de pe o zi pe alta”, dar trebuie sa ne lasati libertatea de alegere si sa aveti incredere ca vom lua cele mai bune decizii in functie de ceea ce vom stabili de comun acord (cromatica | buget | forma).

Exista si situatia in care, din motive independente de noi, desi plasam comenzi la acesti importatori, cand mergem efectiv sa ridicam comenzile, avem surprize precum: sa nu fie calitatea comandata, sa sufere daune in timpul transportului, sa  nu plece corespunzator de la producatorii de flori din Olanda, sa nu fie onorate comenzile etc.

In aceste situatii, veti fi informati prompt, vom incerca sa gasim alternative cu alte flori care sunt disponibile si sunt proaspete. Daca nu veti accepta alternativa propusa, atunci nu putem decat sa returnam sumele incasate, fara alte pretentii financiare din partea dumneavoastra. 

Daca sunt neclaritati in cele descrise mai sus, va rog sa ne contactati si speram sa va ajutam cu informatii suplimentare!

Multumim pentru timpul acordat!

Echipa YaU